Werkwijze
Ik ben Sam, een deskundige in opruimen! Met mijn organisatorische vaardigheden transformeer ik jouw huis of kantoor tot een geordend paradijs.
Graag kom ik bij je thuis om orde te scheppen in de chaos en alle zaken netjes op te bergen met een vleugje logica. Samen kunnen we deze uitdaging aanpakken, of indien gewenst, kan ik ook zelfstandig de organisatie op mij nemen!
Stap 1 het intakegesprek
Tijdens het intakegesprek bespreken we jouw wensen en organize dromen.
Ik wil graag weten wat jouw hulpvraag is en ik zal uitleggen wat ik precies voor je kan betekenen en hoe. Tijdens dit gesprek worden ook de kosten en het budget voor eventuele materialen besproken.
Transparantie staat bij mij hoog in het vaandel, dus na dit gesprek weet je precies waar je aan toe bent.
Ter bevestiging stuur ik na het gesprek per e-mail een overzicht van wat we hebben besproken.
Stap 2 Let's organize
Tijdens deze stap ga ik aan de slag met organizen. Ik kan mij voorstellen dat het spannend aanvoelt om iemand in huis te hebben die al jouw spullen aanraakt.
Maak je geen zorgen, ik houd rekening met jouw wensen, spullen en privé leven zodat het proces prettig aanvoelt zonder enige zorgen.
Stap 3 de afrondingsfase
In de afrondingsfase controleer ik of je tevreden bent en of er nog aanpassingen gemaakt kunnen worden.
Tijdens het gesprek geef ik je tips en tricks mee hoe je het organizen kan bijhouden.
Je kunt in deze fase uiteraard vragen stellen en feedback geven zodat ik deze kan verwerken en de opdracht naar tevredenheid kan afsluiten.